Mieli dbać o wizerunek Polski, zadbają o swój. Polska Fundacja Narodowa wynajęła agencję PR
Według Polsat News, Fundacja podpisała umowę na współpracę z agencją public relations Partner of Promotion 21 marca. Celem takiej współpracy ma być - według PFN - pomoc w obsłudze dziennikarzy, którzy coraz liczniej zgłaszają się po informacje dotyczące działalności Fundacji. Jak wskazano, zdecydowano się na ten krok "w trosce o najwyższy poziom usług biura prasowego".
Z informacji uzyskanych przez Polsat News w PFN wynika, że w praktyce współpraca ma polegać na tym, że agencja będzie zajmowała się "obsługą biura prasowego oraz doradztwem w mediach społecznościowych i komunikowaniu projektów Polskiej Fundacji Narodowej". Agencja Partner of Promotion ma wydelegować do tego zadania trzyosobowy zespół. Zakres współpracy "obejmuje prowadzenie monitoringu mediów, raporty medialne, przygotowywanie odpowiedzi na zapytania dziennikarzy na bazie informacji dostarczanych przez pracowników PFN, opracowywanie komunikatów prasowych, organizację konferencji prasowych".
Na razie wiadomo jedynie, że umowa została podpisana na pół roku. Fundacja nie zdradza jednak na jaką kwotę opiewa umowa i twierdzi, że nie może jeszcze ujawnić umowy.
Informacja o wynajęciu przez PFN agencji PR wywołała duże poruszenie w mediach społecznościowych.